Приятели, за пореден път в няколко изречения искам да ви кажа, че онова, което четете на рекламата, онова, което виждате на билборда никога не е това, което ще получите в крайна сметка. Банковите трикове са добре известни и не са от вчера.
Каква е целта
Защо? – Защото общите послания затова са общи, защото са предназначени да привличат вниаманието на колкото се може повече хора. Те имат своето място в политиките по маркетинг и реклама, които всяка банка си определя според редица обстоятелства. Така че ще повторим – посланието от билборда е РЕКЛАМА! Няма защо да се сърдите, когато получите друга оферта, защото именно тя ще бъде реалната оценка, която получавате от банката. Общото послание цели вие чисто и просто да подадете вашата заявка.
Реалната ситуация с банковите трикове
Конкретен пример – ако влизате в банката с нагласата, че ще получите 2,99%, което сте видели на билборда и което е една разкошна оферта сама по себе си, то в действителност има още няколко условия, на които трябва да отговорите, за да получите подобна оферта, но този път истинска в конкретно предложение от страна на банката.
След като вече сте в офиса на банката почти винаги се оказва, че не отговаряте на някое от условията и респективно ще се окаже, че това не е вашата цена. А ако тази ситуация се повтори в няколко банки сме сигурни, че единственият резултат ще е “обтягането” на вашите нерви.
Алтернативата – кредитните консултанти
Не е нужно да се стига до подобни ситуации. Ние знаем, че всеки клиентски проблем е индивидуален и през годините сме доказали, че правилният подход е клиентът да се допита до компетентно мнение, което да го насочи към най-доброто решение според актуалната пазарна ситуация.
В този ред на мисли за пореден път повтарям – много по-добре е да се чуем, много по-добре е да изискаме да намерим Вашата оферта. Нека не допускаме “политическото” (рекламното) послание на билборда да ви фрустрира – да не ставате жертви на банковите трикове.
Мисля, че е излишно да казвам, че маркетинговите отдели на банките разполагат с добри бюджети и с добри консултанти. Логично е, че ще намерят интересни начини да изпратят своите послания, които да привлекат клиентския интерес.
Защо банките обикновено използват общи послания мисля, че е ясно – “новата лихва от 2.29% на банка…” и да това би трябвало да предизвика интереса и го прави, но не е там работата, защото когато наистина се започне процесът и ви обявят лихва 3% “специално за вашия профил”, ще останете с кисел вкус в устата.
Това е ролята на рекламата в крайна сметка, да ви информира и да ви накара да предприемете някакво действие. Няма защо да се сърдите, когато получите друга оферта, защото именно тя ще бъде реалната оценка, която получавате от банката. Общото послание цели вие чисто и просто да вид докара до офиса или до сайта на съответната банка.
Конкретен пример – ако влизате в банката с нагласата, че ще получите 2,29%, което сте видели на билборда и което е една разкошна оферта сама по себе си, то в действителност има още няколко условия, на които трябва да отговорите, за да получите подобна оферта, но този път истинска в конкретно предложение от страна на банката.
След като вече сте в офиса на банката почти винаги се оказва, че не отговаряте на някое от условията и респективно ще се окаже, че това не е вашата цена. А ако тази ситуация се повтори в няколко банки сме сигурни, че единственият резултат ще е “обтягането” на вашите нерви.
Питате професионалисити – имаме предвид кредитни консултанти, защото те са наясно с актуалната ситуация на пазара и знаят какво е реалното работимо решение за вашия профил към този момент. Иначе ако разчитате на банкови брошури е ясно, че всеки си хвали най-много неговата стока…