Най-често срещаният трик, който бaнкитe прилагат, за да ти привлеkат вниманието

Имате въпроси?

Потърсете ни за повече информация

Приятели, за пореден път в няколко изречения искам да ви кажа, че онова, което четете на рекламата, онова, което виждате на билборда никога не е това, което ще получите в крайна сметка. Триковете са добре известни и не са от вчера.

Защо? – Защото общите послания затова са общи, защото са предназначени да привличат вниаманието на колкото се може повече хора.

Те имат своето място в политиките по маркетинг и реклама, които всяка банка си определя според редица обстоятелства.

Реалността обаче винаги се оказва по-различна от маркетинга и рекламата.

Или за конкретен пример – ако влизате в банката с нагласата, че ще получите 2,99%, което сте видели на билборда и което е една разкошна оферта сама по себе си, то в действителност има още няколко условия, на които трябва да отговорите, за да получите подобна оферта, но този път истинска в конкретно предложение от страна на банката.

След като вече сте в офиса на банката почти винаги се оказва, че не отговаряте на някое от условията и респективно ще се окаже, че това не е вашата цена. А ако тази ситуация се повтори в няколко банки сме сигурни, че единственият резултат ще е „обтягането“ на вашите нерви.

Не е нужно да се стига до подобни ситуации. Ние знаем, че всеки клиентски проблем е индивидуален и през годините сме доказали, че правилният подход е клиентът да се допита до компетентно мнение, което да го насочи към най-доброто решение според актуалната пазарна ситуация.

В този ред на мисли за пореден път повтарям – много по-добре е да се чуем, много по-добре е да изискаме да намерим Вашата оферта, а не „политическото“ (рекламното) послание на билборда, което само може да ви фрустрира.

Задължително прегледайте и:

  1. Това е начинът, по който ще намерим най-изгодните условия за твоя кредит
  2. Необходими документи, при кандидатстването за кредит
  3. Покупка на имот, най-бурзият и сигурен начин